PONOVITEV  USPEŠNE IZVEDBE IZOBRAŽEVANJA

LokacijaAndragoški zavod Ljudska univerza Velenje, Titov trg 2, 3320 Velenje

Datum: četrtek, 19. november 2015 od 9. do 13. ure

Kotizacija130,00 € + DDV (158,60 € z DDV)

PRIJAVNICA.

 

NAMEN SEMINARJA:

Julija 2015 je bil sprejet nov Zakon o davčnem potrjevanju računov, ki uvaja »davčne blagajne«. Davčne blagajne pomenijo  davčno potrjevanje računov in  se ne nanašajo samo na gostince temveč na vse, ki  sprejemajo plačilo v gotovini, čekih, karticah, ali na drug način, ki ni nakazilo na TRR.  Davčne blagajne  bodo vplivale na  zelo širok krog subjektov.

Novosti pričnejo veljati z 2.januarjem 2016, lahko pa jih prično davčni zavezanci uporabljati že pri svojem poslovanju s 1. decembrom 2015. 


KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Seminar je namenjen osebam, ki gotovinsko poslujejo, izstavljajo fakture, računovodjem, računovodskim servisom,  vodjem finančnih služb in vsem zainteresiranim. Davčne blagajne naj bi bile obvezne za vse fizične in pravne osebe, ki prodajajo blago in storitve za gotovino.

PROGRAM SEMINARJA

Na seminarju boste pridobili  vse informacije o novostih glede gotovinskega poslovanju po novem - torej z davčnim potrjevanjem računov.

Seminar bo potekal z interakcijo med vprašanji udeležencev in odgovori predavateljice, ki je izkušena predavateljica ter strokovnjak na področju računovodstva in davkov. Kot svetovalka je dnevno v stiku z mnogimi računovodskimi servisi in računovodji pri reševanju težav z v zvezi s  spremembami zakonskih in drugih predpisov.

Vsi prijavljeni ste vabljeni, da  postavite vprašanja na  naš kontaktni elektronski naslov in vaša vprašanja bodo obravnavana na seminarju!

Pred pričetkom seminarja prejmete gradivo,  ki vam bo v pomoč pri spremljanju tem, oz.  pri  vaših nadaljnjih opravilih na delovnem mestu.  

Pridobili boste odgovore na vsaj 15 pogostih vprašanj. Novosti na gotovinskem poslovanju vplivajo tako na davčne zavezance, ki opravljajo dejavnost kot tudi na kupce, ki gotovinsko plačujejo.

1. Kaj sploh moramo vedeti o spremembah pri gotovinskem poslovanju?
2. Kako novosti gotovinskega poslovanja vplivajo na sprejem notranjih internih aktov?
3. Kdaj bo davčna blagajna obvezna?
4. Ali so vezane knjige računov za leto 2016 neuporabne?
5. Kako bo delovala davčna blagajna oz. Davčno potrjevanje računov?
6. Ali je predpisana oblika računa?
7. Katere podatke mora gotovinski račun vsebovati?
8. Ali so kakšne izjeme oziroma za koga ne veljajo novosti gotovinskega poslovanja?
9. Kako spremembe gotovinskega poslovanja vplivajo na obstoječe POS blagajne?
10. Ali je potrebno kupiti drugačne POS blagajne od obstoječih?
11. Kaj narediti, če kupec račun delno plača z gotovino, delno pa z negotovino?
12. Kaj narediti, če se pri potrjevanju računov zgodi napaka ali pa npr. naprava zamrzne?
13. Kako ravnati, če stranki izdamo račun, ki je že potrjen, stranka pa se naknadno odloči, da bo račun delno plačala z gotovino, delno pa s plačilno kartico?
14. Kako ravnati, če stranka v gotovini prinese avans (predplačilo)?
15. Kako ravnati, če stranka avans (predplačilo) vplača na bančni račun, razliko pa v gotovini plača po računu in obratno?
16. Kako ravnati, če stranka želi plačati že izstavljen račun, ki ni bil davčno potrjen, z gotovino, namesto z nakazilom na bančni račun, kot je bilo prvotno mišljeno?

PREDAVATELJICA

 Biserka Šubelj, univ.dipl.ekon., davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije.