Organizacija delovnega časa

Organizacija delovnega časa

Lokacija: Andragoški zavod Ljudska univerza Velenje, Titov trg 2, 3320 Velenje
Datum: sreda, 29. november 2017 od 9. do 13. ure
Kotizacija: 130,00 € + DDV (158,60 z DDV)
Predavateljica: Rosvita Novak
PRIJAVNICA.

 Iz vsebine izobraževanja:

  • ali je poznavanje določil  ZDR-1 dovolj?
  • obveščanje delavcev o delovnem času in delovnih obveznostih
  • delovni koledar, razpored dela
  • možnosti spreminjanje delovnega koledarja
  • letni/tedenski razpored dela
  • polni/krajši delovni čas
  • delo preko polnega delovnega časa (nadurno delo in prerazporejen delovni čas) – pravice in obveznosti pogodbenih strank delovnega razmerja; možnosti po zakonodaji; omejitve
  • odmori in počitki (obveznosti in pravice)
  • letni dopust (pridobitev pravice, odmera, trajanje, izraba, možnost "izplačila")
  • spoštovanje določil o delovnem času (sankcije nespoštovanja)
  • uravnovešenje delovnega in prostega časa
  • Primeri in sodna praksa

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Vsem tistim, ki v okviru svojih delovnih obveznosti opravljajo tudi kadrovsko delo in kadrovskim delavcem ter direktorjem.

 Kaj so prednosti obiska našega izobraževanja?

  • Odlično odpredavana tematika, predvsem s praktičnim primeri izvajanja.
  • Spoznavanje kolegov  iz stroke  in izmenjava izkušenj.
  • Možnost predhodnega  zastavljanja individualnih vprašanj
  • Vsi prisotni prejmete potrdilo o udeležbi.

 

PREDAVATELJICA

    Rosvita Novak je univ. dipl. pravnica, z večletnimi izkušnjami na področju delovnega prava v gospodarstvu in javni upravi. Je sodnica porotnica na Delovnem sodišču v Celju. Njeno delovno področje zajema vsakodnevno svetovanje delodajalcem s področja delovnopravne zakonodaje pri izbiri najustreznejših rešitev zanje, izvedbo postopkov za delodajalce v primeru ugotovljenih nepravilnosti; analiziranje dejanskega stanja pri delodajalcu in pripravo splošnih aktov delodajalca z vso potrebno spremljajočo kadrovsko dokumentacijo; izvajanje usposabljanj s področja delovnega prava, …